Zarządzający : STRAMA SPORT I TURYSTYKA Sp. z o.o.
Apartamenty Polana pod Nosalem ul. Balzera 28 oraz Willa Polana pod Nosalem, ul. Balzera 19a , 34-500 Zakopane, telefon: +48 501 645 427, e-mail: zachod@polanapodnosalem.pl, www.polanapodnosalem.pl
REGULAMIN REZERWACJI
Rezerwacji można dokonać mailowo zachod@polanapodnosalem.pl lub poprzez stronę www.
Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie wskazanym w informacji dotyczącej rezerwacji nie później niż 3 dni po złożeniu rezerwacji.
Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
Każda rezerwacja wiąże się z podaniem imion i nazwisk osób mających przebywać w apartamencie lub willi oraz pełnych danych osoby rezerwującej wraz z podaniem adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu email .
W apartamencie/willi nie mogą przebywać osoby nie będące na liście gości zgłoszonych do zakwaterowania.
W apartamentach i willi obowiązuje :
- całkowity zakaz organizacji imprez
- zakaz palenia
- cisza nocna od 22:00 do 7:00
Zwierzęta nie są akceptowane
REGULAMIN PŁATNOŚCI
W celu potwierdzenia rezerwacji i opłacenia pobytu Gość może wybrać jedną z następujących form płatności:
Płatność przelewem na konto bankowe
Strama Sport i Turystyka Sp. z o.o, ul. Balzera 19a, 34-500 Zakopane NIP: 7361737323
Płatność PLN: 68 16 00 1042 0002 0141 9804 5001
Płatność EURO: 29 1600 1042 0002 0141 9804 5024
IBAN: PL 29 1600 1042 0002 0141 9804 5024
SWIFT: PPABPLP1ZK1
W tytule wpłaty prosimy wpisać nazwę apartamentu, nazwisko jeśli jest inne niż wpłacającego oraz termin pobytu.
Płatność on-line
- za pośrednictwem aplikacji generatora linków - PayByLink
- za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
Polana pod Nosalem pobiera opłaty za pobyt w formie 30% zaliczki w momencie rezerwacji.
Wpłata pozostałej/całości kwoty należności jest wymagana na 21 lub 14 lub 7 dni przed przyjazdem w zależności od sezonu.
ANULACJE I ZMIANY TERMINU REZERWACJI
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się mailowo zachod@polanapodnosalem.pl
Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bez kosztowa jeżeli została zgłoszona w zależności od sezonu co najmniej 21 lub 14 dni przed planowanym przyjazdem.
Anulowanie rezerwacji jest bez kosztowe jeżeli zostanie zgłoszone co najmniej 21 lub 14 dni przed planowanym przyjazdem w sezonie zimowym oraz 7 dni przed sezonem letnim – Polana pod Nosalem nie obciąży Gościa kosztami rezerwacji, a wpłacone środki będą zwrócone na to samo konto bankowe, z którego wyszedł przelew w terminie do 7 dni lub inny ustalony sposób.
ZASADY ANULACJI LATO IV - XI:
do 14 dni przed przyjazdem zwracamy całość 100 % wpłaconej zaliczki lub całości wpłaty
od 13 do 8 dni przed przyjazdem pobieramy opłatę za pierwszą noc ( cena cennikowa pierwszej nocy )
od 7 do 4 dni pobieramy 50% wpłaty
3 dni i mniej przed datą przyjazdu całość wpłaty jest : bezzwrotna - pobieramy 100% należności
ZASADY ANULACJI ZIMA XII - III:
do 21 dni przed przyjazdem zwracamy całość 100 % wpłaconej zaliczki lub całości wpłaty
od 20 do 14 dni przed przyjazdem pobieramy opłatę za pierwszą noc ( cena cennikowa pierwszej nocy )
od 13 dni do 8 przed przyjazdem pobieramy 50% należności
na 7 dni i mniej przed datą przyjazdu całość wpłaty jest : bezzwrotna - pobieramy 100% wpłaty
ZNISZCZENIA
Zastrzegamy sobie możliwość obciążenia Klienta po wykonaniu usługi, jeśli zidentyfikujemy uszkodzenia powstałe podczas pobytu, bądź korzystania z dodatkowych usług
REKLAMACJE
W celu zapewnienia prawidłowej procedury procesu reklamacji z tytułu wad towarów i usług sprzedawanych i świadczonych w Polana pod Nosalem, zgodnie z Ustawą nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami oraz Ustawą nr 40/1964 Dz.U. kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami, obowiązuje następująca procedura reklamacyjna:
Sprzedawca jest zobowiązany do należytego poinformowania Klienta o warunkach i sposobie reklamacji, w tym, gdzie można złożyć reklamację oraz gdzie dokonać naprawy z tytułu gwarancji.
Niniejszy regulamin reklamacji podlega § 18 ust. 1 Ustawy o ochronie konsumenta i jest umieszczony w widocznym miejscu dostępnym dla klienta (w recepcji oraz na stronie https://zachod.polanapodnosalem.pl/regulamin)
Konsument odbierając osobiście świadczoną usługę, wyraża zgodę na sposób postępowania reklamacyjnego i potwierdza, że zapoznał się z jego treścią.
Na potrzeby niniejszego regulaminu reklamacji przez reklamację rozumie się podjęcie odpowiedzialności za wady usługi, a postępowanie reklamacyjne kończy się zwrotem ceny zakupu usługi, wypłaceniem stosownej zniżki usługi lub uzasadnioną odmową.
Prawo z tytułu odpowiedzialności za wady. W przypadku, gdy klientowi Polany pod Nosalem zostanie dostarczony usługa niższej jakości lub w mniejszym zakresie niż było wcześniej uzgodnione, albo ma to miejsce zazwyczaj, Klient ma prawo reklamować wszelkie wady świadczonych usług w tym prawo do usunięcia, uzupełnienia lub zastąpienia świadczenia nową usługą albo odpowiednią zniżką od uzgodnionej ceny zapłaconych usług.
Korzystanie z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady (reklamacje)
Jeżeli klient stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji, zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualną reklamację .
Reklamacje dotyczące wad zakwaterowania można zgłaszać w recepcji apartamentu bez zbędnej zwłoki. Prawo do reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli klient nie skorzystał z niego do czasu wyjazdu z Apartamentu. Składając reklamację, klient zobowiązany jest do przedłożenia wszelkich stosownych dokumentów dotyczących świadczenia danej usługi lub nabycia towaru, co do którego składa reklamację.
Procedura rozpatrywania reklamacji
Usługi noclegowe
Klient ma prawo zażądać bezpłatnego, należytego i terminowego usunięcia wad, a mianowicie:
a) Wymiany wadliwego lub uzupełnienia drobnego wyposażenia pokoju.
b) W przypadku braku możliwości usunięcia usterek technicznych w pokoju (awaria instalacji grzewczej, niskie ciśnienie wody, brak ciepłej wody, awaria prądu itp.), a apartament nie może zaoferować klientowi innego, alternatywnego zakwaterowania, a jeśli mimo tych wad pokój zostanie zaoferowany klientowi, klientowi przysługuje rabat od ceny noclegu za obopólną zgodą lub odstąpienie od umowy przed przenocowaniem oraz zwrot całej zapłaconej ceny za zakwaterowanie. Reklamacje rozpatruje manager apartamentów lub upoważniony przez niego pracownik, który jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji i podjęcia decyzji o sposobie jej załatwienia.
Terminy wykonalności praw z tytułu odpowiedzialności za wady
1. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji bez zbędnej zwłoki, w przeciwnym wypadku prawo do reklamacji wygasa. Okresy gwarancji określają postanowienia § 620 i nast. Kodeksu Cywilnego.
Współpraca klienta i usługodawcy podczas rozpatrywania reklamacji
Klient zobowiązany jest do osobistego udziału w postępowaniu reklamacyjnym, oraz ma obowiązek przekazania obiektywnych informacji na temat świadczonej usługi. Jeżeli wymaga tego charakter reklamacji, klient ma obowiązek umożliwić personelowi dostęp do wynajętego mu pokoju apartamentowego, w celu ustalenia zasadności reklamacji.
Postanowienie końcowe
1. Niniejszy Regulamin reklamacji wchodzi w życie z dniem 1.08.2024
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany lub aktualizacji procedury reklamacyjnej bez uprzedniego powiadomienia klienta.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI POLANA POD NOSALEM
1. Administratorem danych osobowych naszych Gości jest „Strama Sport i Turystyka Sp. z o.o, ul. Balzera 19a, 34-500 Zakopane
2. Inspektor ochrony informacji. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – zachod@polanapodnosalem.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych gości Polany pod Nosalem
Dane osobowe Gości Polany pod Nosalem przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Apartament jest:
dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Polanę Pod Nosalem w związku z poniesioną przez Polana pod Nosalem szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Wynajmującego udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości apartamentu. Ponadto, Polana pod Nosalem przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring apartamentu w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom apartamentu i innym osobom przebywającym na terenie Polany pod Nosalem.
4. Podmioty, którym mogą zostać przekazane dane osobowe
Polana pod Nosalem przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: firmom świadczącym usługi wsparcia IT Polany pod Nosalem oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości apartamentu
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe, pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Apartamentu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 14 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte
6. Prawa Gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Gości Polany pod Nosalem posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Polany pod Nosalem. Ponadto, Polana pod Nosalem udostępnia adres zachod@polanapodnosalem.pl za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
7. Możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8. Zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie
Polana pod Nosalem nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Administrator i dane kontaktowe administratora i Inspektora Ochrony Danych
Pisemnie na adres STRAMA Sport i Turystyka Sp. z o.o. ul. Balzera 19A, 34-500 Zakopane daneosobowe@strama.turystyka.pl wskazany adres siedziby administratora. We wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych mailowo: lub pisemnie na wyżej daneosobowe@strama.turystyka.plAdministratorem danych osobowych jest STRAMA Sport i Turystyka Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem ul. Balzera 19A. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail:
Gromadzone dane osobowe – rejestracja on-line
W celu dokonania rezerwacji podajesz nam:
• Twoje dane osobowe, w tym imię i nazwisko, adres, adres email, numer telefonu i datę urodzenia.
Udostępniane dane osobowe innych osób
• Wykorzystujemy dane osobowe innych osób dostarczone nam w ramach rezerwacji
• Udostępniając dane osobowe innych osób, należy mieć pewność, że wyrażają one na to zgodę i jesteś upoważniony/-a do ich udostępnienia. Należy również upewnić się, że w razie potrzeby osoby te mają świadomość sposobu wykorzystywania przez nas ich danych osobowych.
Wykorzystywanie danych osobowych
Danych osobowych używamy na różne sposoby opisane poniżej.
Dostarczenie i realizacja zamówionych produktów i usług
Przetwarzanie danych osobowych jest konieczne do celów zarządzania Twoim kontem lub rezerwacjami, zapewnienia dostępu do produktów i usług, które chcesz zakupić, i udzielania wsparcia w odniesieniu do wszelkich usług i ewentualnego zwrotu kosztów.
Zarządzanie i ulepszanie naszych produktów, usług i codziennej działalności
Dane osobowe możemy wykorzystywać w celu reagowania na i zarządzania interwencjami związanymi z bezpieczeństwem, wypadkami lub innymi podobnymi zdarzeniami
Obrazy z kamer przemysłowych zainstalowanych w częściach wspólnych i na zewnątrz służą nam w celu zapewnienia bezpieczeństwa każdemu pracownikowi i gościom oraz wykrywaniu i ściganiu przestępstw. Możemy również korzystać z tych obrazów w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw.
Nie sprzedajemy danych osobowych osobom trzecim.
Komunikacja marketingowa
Od czasu do czasu możemy wysyłać Ci odpowiednie oferty i wiadomości o naszych produktach i usługach na wiele sposobów, w tym pocztą email. Będziemy robić to tylko po wyrażeniu uprzedniej swobodnej zgody na otrzymywanie takich informacji marketingowych.
Przy rezerwacji lub rejestracji zostaniesz zapytany/-a, czy chcesz otrzymywać informacje marketingowe. Możesz w dowolnym momencie zmienić swoje zdanie kontaktując się z nami na email strama@nosal.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego pod adresem ADRES FORMULARZA , pisząc do nas lub korzystając z linku „wypisz się” ujętego w naszych wiadomościach marketingowych. Oczywiście wybór należy do Ciebie, ale jeśli uznasz, że nie chcesz otrzymywać od nas informacji marketingowych, uniemożliwi to otrzymywanie wspaniałych ofert lub promocji, które mogą być dla Ciebie interesujące.
Udostępnianie danych organom regulacyjnym
Możemy udostępniać niezbędny minimalny zakres danych osobowych innym organom publicznym, jeśli wymagają tego od nas przepisy prawa lub jest to prawnie dozwolone.
Udostępnianie danych osobowych
Niniejsza Informacja o ochronie prywatności ma zastosowanie do wszystkich usług oferowanych przez STRAMA Sport i Turystyka Sp. z o.o..
Ochrona danych osobowych
Wiemy, jak ważne jest zapewnienie ochrony i zarządzanie Twoimi danymi osobowymi. Stosujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych przed przypadkową utratą oraz nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem, zmianą i ujawnieniem. Bezpieczeństwo danych zależy również od Ciebie. Na przykład w przypadku otrzymania od nas lub wybrania hasła dostępu do niektórych usług, jesteś odpowiedzialny/-a za zachowanie tego hasła w tajemnicy.
Wprowadziliśmy odpowiednie zabezpieczenia, aby upewnić się, że dane osobowe są odpowiednio chronione i są traktowany zgodnie z niniejszą Informacją. Zabezpieczenia te obejmują, ale nie ograniczają się do odpowiednich klauzul umownych, takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską oraz odpowiednie środki bezpieczeństwa.
Archiwizacja danych
Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe jedynie tak długo, jak jest to niezbędne dla celów określonych w niniejszej Informacji o ochronie prywatności i/lub w celu spełnienia wymogów prawnych i regulacyjnych. Po tym okresie bezpiecznie usuniemy Twoje dane osobowe. Jeżeli po upływie tego okresu dane będą potrzebne do zgodnych z prawem celów analitycznych, historycznych lub innych celów, podejmiemy odpowiednie kroki w celu ich anonimizacji.
Informacje o plikach cookie i podobnych technologiach
Pliki 'cookie' to małe pliki danych, dzięki którym strony internetowe gromadzą i przechowują szereg danych z komputerów stacjonarnych, laptopów lub urządzeń mobilnych. Pliki 'cookie' pozwalają nam udostępniać ważne cechy i możliwości funkcjonalne na naszych stronach internetowych i w naszych aplikacjach mobilnych i są przez nas używane w celu poprawy jakości obsługi klienta.
Linki do innych stron
Nasze strony internetowe i aplikacje mobilne mogą zawierać linki do stron internetowych prowadzonych przez inne organizacje, które określiły własne zasady ochrony prywatności. Przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na stronie internetowej innej organizacji zapoznaj się z warunkami i informacjami o ochronie prywatności, jako że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za działanie witryn innych organizacji.
Funkcje mediów społecznościowych
Nasze strony internetowe i aplikacje mobilne mogą zawierać funkcje mediów społecznościowych które określiły własne zasady ochrony prywatności.
Przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na stronie internetowej innej organizacji zapoznaj się z warunkami i informacjami o ochronie prywatności, jako że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za te funkcje.
Uzyskiwanie dostępu i aktualizacja danych osobowych; reklamacje
Masz prawo zażądać kopii swych danych osobowych, które znajdują się w naszym posiadaniu. Możesz poprzez email daneosobowe@strama.turystyka.pl wystąpić z prośbą o utworzenie kopii innych dotyczących Ciebie danych osobowych, którymi dysponujemy.
Należy podać wszelkie informacje, które pozwolą nam zidentyfikować i zlokalizować Twoje dane osobowe.
Chcemy upewnić się, że Twoje dane osobowe, które znajdują się w naszym posiadaniu, są dokładne i aktualne. Jeżeli którekolwiek z posiadanych przez nas informacji są niepoprawne, należy nas o tym powiadomić.
Można również poprosić o skorygowanie lub usunięcie danych osobowych, wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych oraz, o ile jest to technicznie wykonalne, poprosić o przekazanie udostępnionych danych osobowych innej organizacji.
Dokonamy aktualizacji lub usunięcia Twoich danych, chyba że mamy obowiązek ich zachowania do celów prowadzenia działalności lub zachowania zgodności z prawem.
Należy pamiętać, że przed podjęciem działań w odniesieniu do żądania lub skargi możemy wymagać zweryfikowania Twojej tożsamości. Możemy również wymagać przekazania dalszych informacji, aby upewnić się, że posiadasz odpowiednie upoważnienie do złożenia wniosku lub skargi w imieniu innej osoby.
Zmiany do niniejszej informacji
28 Oswalda Balzera
34-500 Zakopane